Ieder z’n vak
Dat van jou is de gezondheid van huisdieren. Je biedt jouw klant een reeks behandelingen en preventieve maatregelen. Of delen daarvan. ’t Is maar net wat je expertise is.
Dat van ons is communicatie. We bieden dierenartsenpraktijken een reeks communicatiemiddelen. Of delen daarvan. ’t Is maar net wat je behoefte is.
Positief onder de aandacht
Je hebt de gebruikelijke contactmomenten met je klant: de jaarlijkse entingen en als het huisdier iets mankeert. En verder? Weten klanten dat ze ook voor andere huisdieraangelegenheden bij jou terecht kunnen?
Laat zien dat je de ‘go-to’ dierenarts bent. Niet onontkoombaar, wel gewenst. Hoe? Wat dacht je van een digitale nieuwsbrief? Hiermee ben je regelmatig bij je klant onder de aandacht.
Wat kun je verwachten?
- vorm op maat gemaakt in jouw huisstijl
- inhoud afgestemd op jouw aanbod en soort klanten
- artikelen geschreven door professionele tekstschrijver
- de mogelijkheid tussentijds nieuws te sturen
- verzending met terugkoppeling van verzendinformatie
Voordelen
- tijdbesparing
- frequent bij klant onder de aandacht
- voorzien in informatiebehoefte
- mogelijkheid klant tot actie te motiveren
Geen eenheidsworst, overvloed aan artikelen of standaardformulier dat je zelf moet invullen en versturen. Wij verzorgen het gehele traject. Heb je een ander idee over inhoud, frequentie of vorm? Wij adviseren je graag, zodat je goed gefundeerd keuzes kunt maken.
Effectief communiceren
Nieuwsbriefverzending is een vorm van e-mailmarketing. Dat is een zeer effectieve manier om je boodschap bij de klant te krijgen.
Natuurlijk zijn ook andere vormen van communicatie mogelijk. Het ligt er maar aan wat je doel is:
- contact onderhouden
- meer omzet creëren
- informeren
- zorgplicht nakomen
We helpen je je doel helder te krijgen en denken mee welke communicatievorm in te zetten. Vervolgens zorgen wij voor de praktische (online en offline) uitvoering zoals acties, tussentijdse mailingen, verzenden van je kerstgroet, etc.
Andere wensen op het gebied van marketing en communicatie? Bel ons en we gaan graag met je in gesprek.